torsdag 18 februari 2010

När vi ändå är inne på ämnet.

Det här är ju ingen inredningsblogg (men mer det än modeblogg), men när vi ändå är inne på ämnet så kan jag ju skryta om att jag äntligen fick tummen ur röven och ställde i ordning ungarnas sovrum. De har fått sova i ett kalt rum med bara två sängar förut, men tack vare Noas ytterst milda magsjuka (ungen är pigg som aldrig förr) fick jag lite extra tid över. Vad gjorde man utan vabdagar egentligen?

Va? Vill ni se bilder på mitt mästerverk/helt ordinära barnsovrum? Ja, men självklart.


4 kommentarer:

karolina sa...

Åh vad fint du har gjort det!:)

ak sa...

Lyckliga barn som får sova i de där sängarna. Arvegods?

Ellen sa...

Anna-Klara: Ja, den turkosa sängen har min mamma, jag och min syster sovit i. Nu är den Noas. Den vita köpte vi på blocket för 300 ynka pix!
Jag kommer gråta blod den dag de har växt ur dem / har bestämt sig för att de vill ha andra sängar.

karolina - tack!

Agneta sa...

Och klänningen på väggen har din mormors mor sytt och din mamma haft!