fredag 21 maj 2010

Möjlig spoiler, men vad fan. (LOST)

Alltså, Lost. Jag gillar serien, verkligen. Kanske inte så mycket s3 och s4, men de senaste två säsongerna (samt de första) har ju varit makalöst spännande. Jag är helt hypad och läser teorier på nätet och allting, men sen ska jag försöka förklara lite för maken som inte ser på Lost.

"Nej men det är ju hans brorsa, fast kanske mer en besatt variant av hans brorsa. Ja, de blev osams för att brorsan dödade deras mamma, fast egentligen var hon inte deras mamma - hon hade dödat deras biologiska mamman vid födseln."

Och någonstans där inser jag att det låter som att jag beskriver Våra Bästa År (Eller Days of our lives if you so want) och jag kan inte låta bli att få en lite gnagande oro inför att finalavsnittet ska avslöja att alla har blivit ditsläpade till ön av Stefano DiMera och snart kommer Marlena Evans ut ur buskarna och slänger sig över Jack som det förvuxna våp hon är.



(Jo jag vet. Jag verkligen måste skaffa mig ett liv snart, ett liv utanför tv-serierna alltså.)

Inga kommentarer: