fredag 24 september 2010

I've got chills, they're multiplying...

Herregud, jag kan inte sluta titta. Bara två månader kvar nu. Sen! Det är en jävla tur att ungen ska komma ut först nästa år, annars hade det blivit en hård strid om vad jag ser fram emot mest under året. (Sen när del 2 kommer då är ju ungen redan ute och därmed är det ingen tävlan längre)

Harry Potter, trailer 1.
Harry Potter, trailer 2

Nu måste jag slita mig ifrån dem, ska hämta ungarna på förskolan. Tror och har på känn att det blir lite märkligt att komma för sent och ursäkta sig med att man har kollat på Harry Potter-trailers? Å andra sidan kanske de också är Potter-fan. Man vet ju aldrig här i livet, som Noa brukar säga.

1 kommentar:

emmaw sa...

Konstigt nog känner jag mig helt likgiltig inför detta. Jag får nog läsa om sista boken, minns inte så mycket av den faktiskt. Bara slutet. JAg har för mig att jag störde mig på att Harry var så sur hela tiden...