fredag 5 november 2010

4 saker... (när man inte har inspiration).

Jag tog Kajsa på orden och snodde utmaningen. Jag har visserligen ett annat inlägg på g, där jag gör en Anna och visar mig före och efter smink. Men jag är så inihelvete ful på före-bilden att jag inte vet om jag vågar. Så tills dess kör jag på en enkel utmaning!

4 tv-program jag ser

1. Sons of Anarchy
2. The Office
3. Veronica Mars (om och om igen)
4. Grey's Anatomy


4 saker jag gjort idag

1. Blivit glad över att maken klarade en svår jobbgrej idag. Något som ger extra klirr i kassan i tid till julen. 
2. Gjort en äcklig smoothie utan hallon och nästan kräkts av den.
3. Försovit mig och därför lämnat barnen på förskolan en timme för sent
4. Pluggat



4 saker jag längtar efter

1. Lussebullar
2. Julen
3. Bebisen (ja, det är rätt ordning faktiskt)
4. Sushi


4 saker på önskelistan

1. Smink, i mängder!
2. Lussebullar
3. En systemkamera
4. Typ en megavinst på 450 miljoner kronor. Vilket ju gör att de andra önskningarna blir överflödiga, ty då kan jag köpa vad jag vill. Även kärlek.



4 saker jag avskyr

1. Jag klarar av rasister, nazister, dåliga föräldrar, buskis och andra hemskheter här så att jag sedan kan gå in på viktigare saker som...
2. Prison Break. Det måste ju vara sämsta programmet ever?
3. Graviditetsfinnar
4. Dåligt föräldrasamvete. Lätt värdelösaste egenskapen ever.
 
4 jag utmanar

Tja...  Anna-Klara (bara för att få henne att blogga mer), Jeanette, Malinka och vem som nu känner sig manad. Go crazy!

Inga kommentarer: