torsdag 10 mars 2011

Hollywood style

Jag tror inte att de rika och framgångsrika i Hollywood väljer att snittas några veckor i förväg för att de inte vill att deras kroppar ska bli förstörda. Kroppen förstörs ju så fort man har kissat på en sticka, det vet ju de flesta som har varit gravida.

Nej, jag tror att de väljer att betala sina läkare att snitta fram ungarna för tidigt för att de har alldeles för mycket självrespekt samt pengar för att behöva finna sig i att en dag tänka tanken "Jag tar på mig mjukisbyxorna nästa gång jag går på toaletten, så slipper jag lyfta benen så många gånger."

/osmidig_84

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej i bloggen! Mycket intressant här. Bjuder in lite tjejer till denna sida som behöver en uppryckning. Så kan någon stå till tjänst och göra en insats är vi några som skulle bli mycket glada och tacksamma. https://www.flashback.org/f150

Lennina

Ellen sa...

Ja, om jag någon gång vill ta livet av mig medelst hjärnblödning tar jag och reggar mig där.