lördag 5 mars 2011

Vecka flodhäst.

Ska vi ta och enas om att nu räcker det? Det här är sista bilden på mig som höggravid, imorgon vaknar jag och så kommer ungen ut och hej och hå. Ni är med på det?


























Jo men visst. Jag blev frisk nog för att blondera håret isblont och slänga på mig lite smink.

Jag har en kompis som ska ha 30-årsmiddag idag och ärligt talat vet jag att jag kanske alienerar er allihop nu, men när blev jag och mina vänner så gamla? 30 är ju ingen ålder, egentligen (ijenklien), men det är ju närmre 40 än 20. Och när hände DET? Jag väntar ju fortfarande på att bli vuxen och så har jag kompisar som går och fyller 30. Tur att jag har 3 år till på mig att noja om det innan det blir min tur. För jävlar, noja, det kommer jag att göra!

Nu är hon den snyggaste 30-åringen som gått i ett par skor och jag kommer sitta i ett hörn och känna mig flodhästig hela kvällen. Men vad fan. En flodhäst utan utväxt i alla fall!

8 kommentarer:

Veronica sa...

Fin! Som vanligt. :-) Ha en trevlig kväll!

Anonym sa...

vad fint det blev! Sorry, ingen unge än på ett tag, du är fortfarande alldeles för snygg. Ungen kommer först när mamman blivit ful. Basta.

/gäsp

leos mamma sa...

alltså... den där magen är ju ganska mycket mindre än emmy-magen, såatteee...

ha en trevlig kväll! :)

Emma sa...

Hahaha, jag tycker lite synd om dig vars ironiska ådra inte uppskattades i Lady Dahmers inlägg. Jag tyckte det var kul iaf :)

Jag tycker dessutom att du är oförskämt snygg och att "ijenklien"-grejen gjorde min kväll. Tack för det.

Johanna sa...

Du är jättesnygg och inte det minsta lika en flodhäst!

Bella sa...

Flodhäst? du är ju hur vacker som helst!

Ellen sa...

Vad fina ni är.

Och ja, magen är mindre med den här ungen. Men i gengäld har jag ingen midja kvar. Den kommer tillbaka va?

Jennie sa...

En MYCKET vacker flodhäst.