onsdag 18 maj 2011

Tro det eller ej...

... men jag har äntligen börjat skriva på en bok. Och kommit längre än fyra meningar. Fatta vad stort! Nu kommer det kanske inte bli något av det hela ändå, projekt jag startar har en förmåga att självdö i (den virtuella) skrivbordslådan. Dessutom, även om det blir en hel bok av det är det ju inte säkert att den blir utgiven. Men då säljer jag den via bloggen istället, för gillar man min blogg så gillar man min bok.

Åtminstone de fem sidor jag redan har skrivit. Fem sidor. Den är ju nästan klar nu, eller hur?

/Optimist

3 kommentarer:

Erika sa...

Wow blir väldigt nyfiken. Läser din blogg och gillar den skarpt :-) Ser fram emot din bok!!!!

Ellen sa...

Det är roligt att du uttrycker dig som att den kommer bli klar. Kul att någon tror på det, för själv gör jag det inte riktigt. ;-)

Erika sa...

Ha ha, klart den blir färdig, den bara måste :-)