tisdag 25 oktober 2011

Förlåt

Det är rätt mycket skrivande just nu. Jag sitter hela dagarna och jobbar med att skriva. Jag skriver på min bok. Jag har ett hemligt - men ack så roligt - projekt som innebär skrivande.

Så bloggen får liksom stå tillbaka lite. Förut, när jag knappt hade möjlighet att skriva alls, då var bloggen min lilla baby. Mitt skötebarn. Det var här jag fick ur mig allt som pockade på att komma ut. Nu är det snarare tvärtom: jag får anstränga mig för att komma på något att skriva om.

Det kommer nog att rätta till sig med tiden, nej, det kommer med all säkerhet att rätta till sig med tiden.

Kanske hamnar boken i byrålådan. Det hemliga - och sjukt roliga! - projektet kommer bli klart någon dag. Och då finns det mer tid och energi till min lilla blogg.

Men just nu är det lite svårt. Om ni vill inspirera mig så tar jag tacksamt emot det. För jag menar, det är ju inte så att jag har tröttnat på att läsa mina egna ord i skrift. Det lär jag aldrig göra.

Inga kommentarer: