tisdag 20 december 2011

Smart. Verkligen.

I oktober hade vi i princip klart vad vi skulle köpa i julklapp till alla. Vi skrev upp det på listor och kände oss nöjda med det. För vad då, KÖPA julklapparna? Måste man göra det också?

Ja, det måste man tydligen. Så vi får slåss med alla andra som springer runt i köpcentrum och hostar baciller och slåss om den sista beybladen och fan. Vi kunde ju ha köpt julklapparna då när vi tänkte ut dem.

Men det hade väl varit att göra det för lätt för oss. Ingen utmaning liksom.
Idioter.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag började oxå i oktober med att skriva ner alla och vad man ska köpa. Sen i november köpte jag färdigt i stort sett alla. Hade bara 2 kvar, men dom köpte jag förra veckan.
Bara man vet vad man ska köpa så går det fort att hämta allt, gå till kassan, betala, sen nästa affär....

emmaw sa...

Lekmer.se levererar före jul om du beställer senast 10.30 imorgon. De har beyblades + massa annat.

Ellen sa...

Anonym - ja, jag åker inte hemifrån utan att vara säker på vad jag ska köpa. Det blir lättare då.

Emma - inte de saker vi ska ha, tyvärr. Men nu är hälften inköpt!