tisdag 31 januari 2012

Mm... Logan. Mmm... Will.

Folk brukar säga att det är lite äckligt att jag dregglar över Logan. "Han är bara 17 år!" brukar de säga. Det är han inte alls, säger jag då. Han är faktiskt äldre än vad jag är. Skådisen alltså. Logan, rollfiguren, är ju faktiskt typ 17-18 år.

Men i alla fall då. Om man är väldigt förälskad i det här:


























Ja, då kan man ju gilla honom som vuxen också:


























Nej, nu är ju inte Will Gardner Logan Echolls efter namnbyte och utseendebyte. Men de är liksom lite lika. Sådär småtruliga och lite dryga och inte alltid på rätt sida av lagen. Men ändå jäkligt fina.

Ungefär så.

(Och ja, uppenbarligen ägnar jag mina kvällar åt att fantisera om män i tv-serier. Släpp det.)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du måste kolla in detta underbara klipp med Kristen Bell hos Ellen: http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=SE#/watch?v=t5jw3T3Jy70

//Bittersweet symphony

Ellen sa...

Åh herregud vad kul! Tack för tipset!

Anonym sa...

Oh my God, nu dök Logan upp i serien Ringer - hottie!

//Bittersweet symphony

Ellen sa...

Jag vet, jag skulle ha sett den bara för det, men jag gillade den inte tillräckligt för att orka.

Ett tips förresten, om du väljer "namn/url" när du skriver kommentarer kan du välja vad du vill kalla dig där. Då behöver du inte skriva det i inlägget. :-)

Bittersweet symphony sa...

Haha, tack! Bra koll jag har ^^

Ja, det är ingen högkvalitativ serie direkt - men jag genomlider det för att få njuta av Sarah M. Gellar i snygga outfits!