måndag 20 februari 2012

Knarkande tonåringar och the next pit stop.

Det här att Skins och the Amazing Race har börjat sändas igen? Typ hur bra som helst.
Det här att jag har väldigt lite serietittartid? Typ hur dåligt som helst.

Jag har sagt det förut och jag säger det igen: har ni inte sett Skins så har ni missat en guldgruva. Det finns flera säsonger, just nu är det säsong sex som sänds, och börja från början ni måste. Sa Yoda.

Skins är en brittisk serie om tonåringar. Inget tillrättalagt eller gulligt, utan svart och rått men också kärleksfullt och fint. Och så mycket knark. Jävlar vad de knarkar. Man sitter där som en tant och bara "men lilla barnen, var rädda om era kroppar". Jag gör det i alla fall.

Nåja. Ni måste se det. Annars har ni missat något. Så jag vill att ni rapporterar in här när ni har sett första avsnittet (finns här) och blivit helt trollbundna. Okej?


1 kommentar:

Full av tankar... sa...

Ska genast införskaffa =)