fredag 9 mars 2012

Back to black

Fy katten vilken dag. Fan fan fan och glöm och försvinn.

Om man ska bränna 2000 kr en fredag vore det ju roligare med shotsbricka och smink än bilreparationer. Har sån lust att dricka någon liter vin och klämma mig ner i den lilla svarta och dansa natten lång. Istället blir det mysbyxor och tv-serier och kanske avreagerar jag mig genom att maila spydiga svar till idiotiska blocketannonser.







(Ja, det är tjejen på bilden som har skrivit "brevet". Och som vanligt är hon arg och bitter och har av någon jävla anledning munnen lite öppen. Kanske är hon täppt i näsan och måste andas genom munnen? Vem vet? Jo jag. Ha!)

3 kommentarer:

JsN sa...

Ta ett glas vin! Eller två!

(man måste kompensera bilreparationer med andra utgifter)

Anonym sa...

Hajar inte blocketgrejen?

Ellen sa...

Inspirerad av en vän var jag tvungen att se hur många annonser som använde sig av ordet "tjejkörd". Puckon.