tisdag 6 mars 2012

Nya tag och allt sånt.

Vår ena bil har gått sönder, vilket innebär att maken får ta min bil till jobbet. Så jag är strandad här hemma.
Jag har deadline på en artikel på torsdag och förstår inte när jag ska hinna skriva den.
Idag när jag hämtade började Emmy gråta för att hennes kompis inte ville följa med hem och leka.
I morse när jag vägde mig hade jag gått upp två kg sen igår.
Noa som precis har blivit frisk hostar sönder sig nu när han ligger och sover.
Jag har försökt se på mina tv-serier hela kvällen, men inte fått streamningen att fungera. Och ja, jag borde ha skrivit artikel istället, uppenbarligen.

Det finns inga dåliga väder, bara hurtiga friluftsmänniskor. Bakom varje moln finns ett mindre, men fyllt med regn. Om livet ger dig citroner, köp tequila och salt.

Inga kommentarer: