torsdag 15 mars 2012

Och snart får jag gå och lägga mig igen.

Dagen kom och gick med en huvudvärk som borrar sig ner genom ögat och som gör mig illamående och lättretlig. Av löprundan jag tänkt mig idag blir det inget av, jag får känna mig glad om jag lyckas hålla mig vaken till läggdags. Att jag redan sovit två timmar på förmiddagen och vaknat lika illamående och huvudvärkspåverkad räknas inte.

Tröstar mig med linssoppa och naanBRÖÖÖÖÖD. Att linssoppan har blivit min nya favvo är så märkligt att jag är benägen att göra ett kors i taket. Bredvid det som sitter där för att jag tränar minst 3 ggr i veckan för tillfället.

Nya tider. Alltså inte tv-serien då, utan mitt liv.

4 kommentarer:

Tjockalocka sa...

Har du provat Diklofenak?
Det enda som hjälper mig när jag får sådan huvudvärk.

Och jag som är nyväckt linssoppefantast - hur gör du din? :-)

Ellen sa...

http://www.ica.se/Recept/het-linssoppa-med-kokosmjolk-713455/

Jättegod! Fast jag hade missat att köpa både fisksås och lime, så hur de blir idag vetefan.

Har inte diklofenak hemma idag tyvärr.

Johanna F sa...

Vad är det för naan ni käkar? Hemmabakt eller från butiken? Jag älskar naan, men det ska vara mycket vitlök på!

Ellen sa...

Vi har inte kommit till hembakt naan än, så det är från butiken och jag tycker att det är gott.

Idag blev dock linssoppan inställd pga trasig mixer, så det blev korv med bröd och pommes istället. SÅ inte samma sak!