onsdag 20 juni 2012

Ååååhhhh...range!

- Emmy! Din mamma ser ut som Pippi Långstrump!

Jorå, så att eh... hennaexperimentet kanske inte blev helt lyckat. Men däremot ser jag ju pigg och fräsch ut nu. Som en morot sådär. Knallorange!

Jag hyperventilerar inte. Tar det rätt lugnt. Funderar bara på vilket läppstift man kan matcha det här håret med? Får fråga Ronald McDonald. Härligt också med helt olika nyanser i botten och toppar: gratis slingor!


























(Det här är min "vill du ligga med mig då?"-min. Konstigt att jag så sällan får ragg?)


5 kommentarer:

LisaM sa...

Mycket klädsamt!

presens sa...

Jag gillar det faktiskt.

Men du måste ju bara fläta det någon dag. Och så gärna ståltråd eller pinnar i flätorna så de står rakt ut.

Anonym sa...

Det blev faktiskt ganska fult:-(

Ellen sa...

Anonym - no shit Sherlock?

presens - nja, kanske inte va?

Zombie sa...

Jag gillar det faktiskt! Fast jag gillar orangea nyanser, så ja. Vantrivs du så färga om det, men jag tycker att det är en läcker färg :)

Vad använde du för henna?