lördag 16 juni 2012

Visste ni att?

Jag tycker att det är väldigt hemskt med pedofili och så tycker jag att kattungar är söta!

Jo, helt på sant! Nu förväntar jag mig ungefär 149 kommentarer på det här. Alla ska säga att jag är så vanvettigt klok, insatt, kunnig och att jag har förändrat ert liv. Life of a storbloggare sådär. Dessutom får ni gärna klämma in att jag är snygg också, trots att jag inte ens har lagt upp en bild på mig själv.

Fast det kanske är för mycket begärt? Ja, det är det nog. Därför kommer en bild här, den får illustrera exakt hur pepp jag var inför släktkalaset förut idag.





















Sen fick ungarna varsin onepiece av svärmor, så då blev jag om möjligt ännu mer pepp. Om man nu kan bli pepp i efterhand? Näe.

Vi hade släktkalas idag, och ska ha barnkalas imorgon, så jag återkommer till bloggen när jag fått tillbaka livslusten igen.





5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad naturligt ansiktshy du har i relation till hyn på bröstet! Mvh/Hobbydermatologen

Ellen sa...

Instagram har gjort under för svenskarnas hy! Snart på en expressenlöpsedel nära dig.

Anonym sa...

MÅSTE inte använda Instagram. Snart på en KPMLR löpsedel nära dig.

Ellen sa...

Nu förstår jag inte? Hur ska jag då bli snygg?

Anonym sa...

Du menar bli snygg på bild? Ja då fortsätter du ju med instagram alternativt photoshop givetvis. Snygg irl? Antingen är man det eller är man det inte. Om inte så odlar man andra goda egenskaper för att kompensera.