torsdag 30 augusti 2012

Härliga dagar ligger framför mig.

Hej allihop!

Idag har jag haft en riktig skitdag och i helgen ska min man jobba och jag kommer på grund av vädret ha ont i huvudet tills det äntligen blir hög och klar luft igen och jag är nervös för en grej och jag åt två mumsmums och en kaka idag för att allt bara sket sig och jag har inte kunnat springa på länge för mina benhinnor gör ont igen och jag känner mig dum för alla möjliga anledningar och jag känner mig som en riktigt tråkig förälder just nu och   nämnde jag att idag har varit en riktig skitdag?

Det är pride i Örebro i helgen. Jag har lust att gå men vet inte om jag orkar rodda ihop allt ensam med tre barn. Jag har träningsvärk i hela kroppen och vill egentligen bara bli full och gå ut och dansa, men det kan jag inte göra och det är väl lika bra det, för vet ni hur mycket kalorier det är i sprit och redan medan jag skriver det här inser jag hur stört det är att tänka så.

Och mitt "n" på den här datorn fungerar inte så jag måste sitta och trycka ctrl + v för att klistra in ett kopierat n varje gång jag ska skriva n. Skitkul.

Menu till det fina i kråksången! 

Skojade bara. Vet inget fint just nu. Måste nog internetshoppa lite för att bli lite gladare. Alternativt omge mig med människor som överöser mig med komplimanger, problemet där är bara att jag inte känner några sådana människor. Jag har inga groupies. Mycket mycket sorgligt.

Klart slut.
Rödvi
nstjut. 

5 kommentarer:

Ia sa...

pussochkram!

SaraKäy sa...

Bara att bita ihop och få det gjort..

presens sa...

Ta med barnen och åk till Pride i Malmö i stället, så får du sällskap.

Tjockalocka sa...

Heja dej! :-)

R sa...

Att du inte skulle ha groupies finner jag skrattretande. Du är ju stenkul och detta trots att du är inne på det där med feminism å sånt *kliar på mina allergiutslag*