tisdag 4 september 2012

Hola chicas y chicos!

Nej, jag vet inte hur man gör ett utropstecken upp och ner.
Nej, ni behöver inte berätta det för mig.

Jag har insett att jag skulle ha fötts i central/sydydamerika istället. Bevis?

1) All mat jag vill ha är i princip från Mexico eller liknande. Igår åt vi kycklingchili med bönor, koriander och en massa kryddor. Idag ska vi äta fisktacos med koriander (eh ja...), lime och en massa kryddor och gräddfil och ja, jag vet att det är svennebananvarianter på mexikansk mat, men det är ju inspirationen jag pratar om people, inspirationen! På lördag skrev jag upp tacopizza och sedan tänkte jag klämma in kycklingenchiladas på fredagen (jag gör världens godaste), men där hejdade jag mig. Någon måtta får det ju vara.

2) Jag är blond. Okej, nu är jag rödhårig, men egentligen är jag rätt blond. Och då är man snygg där borta. Det vet jag, för jag har bestämt att det är så.

3) Jag har en stor rumpa. Visste ni att många i sydamerika (att jag buntar ihop massa länder till en världsdel är inte av arrogans, det är för att jag är episkt kass på geografi) opererar in implantat i rumpan för att den ska bli större. I need not do that om man säger så.





















These hips don't lie.
(Jo, jag kan uttrycka mig på svenska också, jag lovar.)

Inga kommentarer: