torsdag 13 september 2012

Nu drar det igång. Nu börjar det. Välkomna, tv-serier!

Jag ser ju sjukt många tv-serier. Fler än vad jag skriver här tror jag, för jag glömmer alltid bort hälften när jag ska räkna upp dem. I alla fall så ligger vissa mig närmre om hjärtat än andra, och en av dessa favoriter är självklart Downton Abbey!

Via den superhärliga bloggen "Jag tittar på tv" hittade jag trailern för säsong 3. Snart, snart, snart! Gud vad jag älskar tv-seriehösten. Nu börjar det igen, allt det jag längtat efter så länge.

Var så goda. Njut!






5 kommentarer:

JsN sa...

Längtar!

Tahira på Londonsvenskar.com sa...

Åh, jag och Johannes har försökt kolla på Downtown Abbey i några omgångar, jag tänker att jag BORDE gilla det, bara kläderna tilltalar mig något så enormt. Men HANDLAR det någonsin om något?

Vi har sett 2-3 avsnitt från första säsongen och det kändes mest segt, ointressant och onödigt. Jag kanske skal ge det en chans till, för alla andra verkar älska det.

Ellen sa...

Ja, men det handlar ju om familjen. Om deras liv. Lågmält och underbart!

Nyfiken Alltid sa...

Har inte sett det så tack för tips!

KatarinaZA sa...

Jag tittar väldigt sällan "organiserat" på TV numera. Tyvärr! Det blir mest att jag sätter mig i soffan framför TVn med stickningen i händerna och flippar igenom alla kanalerna och hittar förhoppningsvis något jag kan lyssna på. Den senaste TV-serie jag följde var "Brothers & Sistera", när den började sändas för en halv evighet sedan.

Jag känner att det är synd att jag har missat "Downton Abbey". Jag såg ett avsnitt i somras och tyckte att den var riktigt bra!