torsdag 28 februari 2013

Saker som provocerar mig innerligt.

Raw food. RAW FOOD!??

Tjejer med vackert hårsvall som kan gå omkring i mjukisbyxor och ändå vara to die for? Ren avundsjuka så klart.

Det här när folk säger att det värsta de vet är när folk är ängsliga och inte avslappnade och härliga i heminredning/utseende/åsikter. Men gud vad kul för er att ni är så jävla avslappnade och sköna då, men hata inte på de som kanske inte kommit dit än?

Att jag inte pratar sån där mysig skånska. Inte grötig som man inte fattar, utan hemtrevlig rar skånska.

Att det är jättemycket snö ute fast det ju ska vara vår nu nu nu tack!!

Att det tydligen inte alls går att hitta en snygg klänning hur mycket man än letar i den här staden så jag får väl vara ful, fet och med en jävla vagel/vårta på ögat imorgon när jag ska dricka vin med kompis.

Ja, det var väl typ det.

6 kommentarer:

LisaM sa...

Nu blir jag nyfien, på vilket sätt provocerar "Raw food" dig? Blev själv provocerad av några vänner som höll på med detta för något år sedan...

Ellen sa...

Men det är ju så dumt? Laga maten för bövelen?? Vi uppfann elden för att vi inte skulle behöva äta rå mat, deal with it.

Johanna sa...

Djupt.

presens sa...

Och jag som då är to die for och har vackert hårsvall och pratar rar skånska... Tycker du inte om mig längre nu?

#check på ängslig

Bohemian Maggie sa...

Ojdå, hehehe, fnissade riktigt högt när jag läste din kommentar om varför raw food provocerar! :)

Kajsa sa...

Alltså, folk som är snygga i bara mjukisbyxor en söndagsförmiddag, jag orkar inte, vad är det för människor?! Gud, så avis jag blir nu känner jag!