tisdag 7 maj 2013

Förhoppningsvis årets sämsta dag.

Vaknade med igenklibbat öga och fortsatt ögoninflammation; morgonen fortsatte med hysteriskt ledset barn som först var otroligt argt på mig och sedan grät och ville att jag skulle stanna längre vid lämningen vilket jag självklart gjorde, så jag blev sen till jobbet som bara bestod av tekniktrassel hela jävla dagen; fast inte hela dagen för vid lunchtid stängde jag ner all teknisk skit och gick till parkeringen där det visade sig att jag hade fått parkeringsböter på 400 kr eftersom jag glömt parkeringstillståndet i andra bilen, men jag suckade och sen begav jag mig till sjukhuset där jag hyperventilerade och grät på parkeringen och samlade mod för att göra en gastroskopi, fast sen fick jag ändå vänta i två timmar så allt mod jag samlat på mig hade runnit av mig i takt med att min leda växte, så när jag väl kom in på rummet var jag jätterädd och ledsen och bara grät och så gjorde de undersökningen och man får inte lugnande när det är öppen mottagning, bara halsbedövning som smakar som fulsprit med syntetisk banansmak och sen gjorde de som sagt undersökningen och jag kväljdes och grät och försökte andas bra och hade inre panik och ville bara bort och sen var det över och jag grät och grät och darrade och vill aldrig någonsin göra om det helvetet igen om jag kan välja; sen var jag på väg hem, hade fått en finne i pannan och fick till sist äta mat vid halv fem efter att inte ha ätit sedan igår kväll och så fick jag så klart ont i magen efteråt för att varför skulle jag inte få det idag när jag får det alla andra dagar; och nu sover ett av tre barn och jag snorar och har ont i halsen och en finne i pannan och nämnde jag att jag har mensvärk också?

Fuck you, jag använder semikolon som jag vill.

3 kommentarer:

Kerstin sa...

Vad eländigt det låter Ellen :( Jag hoppas att du får en bättre dag i morgon!!

Tjockalocka sa...

Vidro dag. :-((
Bättre imorgon!

ullrika sa...

<3