tisdag 20 augusti 2013

2010-talets problem.

Jag var så jäkla smart, det var jag. Jag skaffade facebook i mitt flicknamn så att jag kunde bestämma själv över vilka nya bekantskaper som hittade mig. Och sen luckrade jag upp det lite och nu är det ju helt kört; kollegor blandas med internetkompisar blandas med förskoleföräldrar och jag får panik. Det går ju inte att ha det så. Jag vet att man kan göra listor på vilka som får se vad, men jag lyckas för fan inte ens få se "senaste" hela tiden utan hamnar på "topphändelser" ideligen.

Jag tycker om facebook för många funktioner, men samtidigt är det lätt att glömma vilka man har som vänner och vad de kan se och från och med nu får jag bara uppdatera med saker som "Åhh... bakar äppelpaj, guuu va myysigt! <3 coola="" d="" dum="" fast="" huvudet="" i="" inte.="" jag="" ju="" kommer="" mina="" nner="" p="" r="" s="" tycka="" v="" vet="">
Kul med ny teknik.


Inga kommentarer: