måndag 14 oktober 2013

Jippie! Yay! Osv...



Detta leende är inte godkänt av Tyra, det är det inte. För döda ögon och dålig vinkel. Men det är godkänt av en tandläkare däremot och det är nästan bättre. För första gången i mitt liv (vad jag kan minnas) har jag nämligen lämnat tandläkarstolen UTAN HÅL!!! Fattar ni?

För många är det säkert det vanliga och hål är sällsynta eller obefintliga, men jag har dålig tandkvalitet och har lagningar i nästan alla kindtänder. I vissa flera stycken. Eftersom bedövningen knappt biter på mig måste jag ta tre bedövningssprutor och det gör lik förbannat jätteont att laga hål. Sist fick jag lugnande innan, så illa är det. Jag föder hellre barn än lagar en tand, så ni kan ju förstå lättnaden jag känner nu?

Dessutom sa han inget alls om några frätskador på tänderna vilket känns rätt skönt med tanke på all läsk jag dricker. 

Happy day idag ändå!