tisdag 5 november 2013

Era önskerubriker!

Åh vad bra förslag jag har fått? Så många rubriker som verkligen känns kul att skriva om. Jippie!

Jag har formulerat om vissa så att de låter mer som rubriker, och här är era förslag:

Den här veckan ska vi äta...

Bästa tv-serien ever!

Klimathotet - hur kan folk fortfarande förneka det?

Sån var jag som tonåring.

Roller derby for dummies.

Viktigaste budskapet till mina barn är att...

Såhär gick det för min syster på derbyträningen.

En kort presentation av mig själv

En vardaglig situation där jag känner livet i mig.

Tre tydliga vägskäl i mitt liv.

Genus och barnuppfostran - hur det funkar i praktiken.

Förlossningsberättelse/r

Tankar om ekologisk mat och kemikalier/ gifter i hemmet

Smink!

Ifall någon nu känner "wait, what, jag vill ju också skriva en önskerubrik!" så hey hey, hasta manana - skriv bara ditt eller dina förslag under det här inlägget så tar jag med dem också. Jag är inte knusslig på det sättet. Eller på något annat sätt. Om det inte gäller typ mat, jag är knusslig med mat. Eller vänta, kräsen är jag då. Ja ja, bäst att sätta mig med det första inlägget som logiskt nog blir en kort presentation av mig själv. Första punkt: har ibland svårt att skilja på knusslig och kräsen.

4 kommentarer:

Isabelle sa...

"Om jag fick vem som helst i hela världen att gå på gröna lund med så skulle det bli..."

Anonym sa...

"Om kärlek"

ullisen sa...

Vad du läser. Böcker, bloggar, tidningar?

Lisa sa...

"Fem maträtter som hela familjen gillar"