fredag 16 maj 2014

Aj oj aj.

Är inne på sjätte eller sjunde veckan med huvudvärk dygnet runt nu. Man blir ju inte jätteglad och pigg av ett sånt mående, det blir man inte. Somna med huvudvärk, vakna med huvudvärk. Repeat i all evinnerlighet och man får ett rätt bra recept på en sur jävla tjej.

Antingen har min b-vitaminbrist kommit tillbaka eller så har jag blivit pollenallergiker på gamla dar. Alternativt så är jag döende men det hoppas jag verkligen verkligen att jag inte är. Imorgon ska jag prata med vårdcentralen, jag lovar.

Lagom kul det här.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Säker pollen, denna vår har många som inte brukar reagera blivit apkassa... All jävla gönska började släppa ifrån sig all skit samtidigt... Min mamma har helt plötsligt reagerat på pollen. Har du testat med antihistaminer? Värt ett försök!
/AnnaKajsa

Anonym sa...

Samma sak här. Inte nog med att jag går runt och snörvlar konstant som en osnuten unge, jag har huvudvärk av och till. För mig hjälper det att vara noga med solglasögon när man bara springer ut med barnen. Glömmer jag det kommer huvudvärken direkt. Funderar allvarligt på att be om tonade linser. Svarta. He he ..// Emsa

Ellen sa...

Jag kanske borde prova antihistaminer? Nu ska jag ta prov och se ifall det är b-vitaminet, jag hoppas nästan det. Mardrömmen skulle vara att alla prover är bra och jag mår såhär ändå.

Tjockalocka sa...

Jag med?! Fruktansvärt.