lördag 20 december 2014

I löv Twitter

Att jag för några år sen ba "jag förstår mig verkligen inte på twitter" och nu kan lägga en halv lördagskväll på att bara twittra och prata med folk där? Älskar twitter nu. ÄLSKAR.

Annat jag älskar: att jag och Noa såg på Miracle on 34th street och grät på exakt samma ställen, ooh:ade och aah:ade på samma ställen och var allmänt juliga och lyckliga i soffan. Stora barn är himla mysigt att ha ändå.

Tja, ibland är mina lördagskvällar verkligen inte mer spännande än såhär. Men det är fint det också.

2 kommentarer:

Hatchetface sa...

Jag vet fortfarande inte riktigt hur man gör med twitter. Skriver typ en bra tweet vartannat år så kanske snarare att jag inte funkar på såna forum.

presens sa...

Jag fattar inte heller twitter än...

Jag funderar på om jag följer för många, så flödet blir ohanterligt. Men jag fattar verkligen inte hur man följer spretiga konversationer.