fredag 6 februari 2015

Sån pass skitdag

Vaknade i morse med svinjobbig hosta.
Detta har under dagen eskalerat även till gallkramper (eftersom de alltid kommer när jag är förkyld) och huvudvärk. Allt detta samtidigt som jag har haft två barn hemma. Jippi hej och hurra liksom.

Först nu till sju kommer resten av familjen hem. Handbollsträning på fredagkvällar är ju rent ut sagt kuken. Vad det stör. Jag är svinhungrig och trött och har behövt fixa med allt idag, eftersom det ändå kändes mer lockande än att sitta sjuk i en kall gympasal.

Apropå att dåliga saker är kuken så hade vi ett litet musikvideomaraton förut idag. Det har vi ibland. Då får man välja olika musikvideos på youtube och till 99% är det typ Katy Perry och Frost-versioner. Nästan bara tjejer med andra ord. Sen valde Majken den här videon med följande motivering: "Jag hatar killarna, därför vill jag se den här när hon trollar bort dem", såatteh. My work here is done?


Inga kommentarer: