tisdag 24 mars 2015

Sol ute, sol inne, sol i sinne.

Gud, i söndags var det ångestgnäll och idag är det Pollyanna. Stört. Kan ha att göra med att solen skiner och att jag ska luncha med en kompis och att jag blivit påmind om hur roligt mitt jobb är. Kan även ha att göra med att jag tränade för första gången på veckor igår. Jag glömmer hur livsgivande rollerderby är när jag av olika anledningar har paus. Sitter nu här med öm kropp och känner mig nöjd.

I helgen ska jag åka till Göteborg. Roa mig. Har hela tiden tänkt ha min magiska gröna klänning men har nu fått nån galen idé på outfit som jag måste prova i affär för att få den ur huvudet. Jag vet ju att det inte kommer bli snyggt men om jag inte får det svart på vitt (eller i ångestframkallande provrumsspegel) kommer jag inte kunna släppa det.

Så... det blir en kul upplevelse.

Inga kommentarer: