fredag 16 december 2016

En bra dag.

Det går så fort för mig, det här att pendla mellan "varför ska man ens leva" och "gud så härligt allting är". Idag var en väldigt fin dag. Fick se Frida Hyvönen live tack vare musikhjälpen, hittade lite bra julklappar, fick sovmorgon. Under tiden jag var på stan blev även knäck och kola gjorda i hemmet vilket innebär ett mindre stressmoment för mig. Sen god middag och så lite till musikhjälpen där vi dansade till girl power-hits och hjälpte en fnissande Emmy att synas i tv-rutan.

Och nyss såg jag sista avsnittet av Skam, säsong 3. Herregud vad denna serie ca är det enda bra med 2016? Så himla himla bra.

Okej, Bibi har också varit bra med 2016. Förut när jag kom hem från musikhjälpen blev hon så glad att hon höll på att gnälla sönder sig. Bara satt där på golvet och liksom vibrerade av glädje. Det är fint! Hon är fin.

Inga kommentarer: