lördag 11 november 2017

Vill du gråta lite?

Ibland behöver man få fulgråta ordentligt. Storgråta. Böla. Snyfta. Hulka.

Har du en sån dag idag? Vilken tur, för jag har här tre länkar till julreklamer och om du är torrögd efter att ha sett alla dessa så har du ett hjärta av sten och FÖRTJÄNAR inte fulgråt.

Varsågoda:

1) Brittisk julreklam 2017
2) Brittisk julreklam 2016
3) 15 julreklamer från olika länder

Okej då, de två första fick jag från Amanda men jag vill inte riktigt erkänna det. Jag menar, hon är begåvad författare OCH svinduktig illustratör OCH bor i ett pittoreskt hus i England? Jag kan ju åtminstone få äran för lite länkar, men nähä.

(Ps. Jag fick VG på tentan? HUR? Är i chock. Men glad.)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad grym du är, TJOHO för dig! ����

/Annelie

Amanda sa...

<3 <3 <3
Queen är du.